RELAȚII CLIENȚI
Asistență și informații

Formulare contact rapid

ÎNTREBĂRI ȘI RĂSPUNSURI
- selectați produsul pe care doriți să îl cumpărați și adăugați-l în coș.
- repetați procesul pentru a cumpăra mai multe produse simultan.
- faceți clic pe pictograma coș din meniul principal.
- se deschide bara laterală din dreapta, apoi faceți clic pe butonul Comandă.
- sistemul vă redirecționează către pagina de plată.
- completați toate câmpurile obligatorii, selectați metoda de livrare și plată.
- vă rugăm să vă verificați întotdeauna detaliile și să finalizați comanda.
- verificați confirmarea comenzii în căsuța dvs. poștală.
- dacă aveți probleme, vă rugăm să ne contactați la [email protected] sau folosind formularul de mai sus
Plata se poate efectua cu prin card debit/credit online, transfer bancar direct sau plată la livrare.
- plățile online cu cardul de debit/credit sunt procesate de Paylike. Dacă alegeți această metodă de plată, comanda dumneavoastră va fi confirmată imediat și va începe procesarea comenzii.
- dacă alegeți o metodă de plată prin transfer bancar, veți fi notificat cu toate detaliile de plată necesare după plasarea comenzii. Notă: Plata prin transfer bancar direct trebuie efectuată în 24 de ore, în caz contrar comanda dumneavoastră va fi anulată. Comanda va fi procesata în urma încasării sumelor aferente.
În cazul produselor de mare valoare, a produselor personalizate care intră în producție în urma plasării comenzii de către cumpărător, se va percepe un avans de 40% din valoarea toatală a comenzii.
Cumpărătorul are obligația de a achita avansul conform instrucțiunlor comunicate către acesta în detaliile comenzii. Achitarea avansului se efectuează online prin card de credit/debit sau transfer bancar într-un interval de maximum 24 de ore de la plasarea comenzii.
Avansul servește ca și garanție între părțile contractante și totodată servește la demararea procesului de producție a produselor comandate.
Avansul este 100% rambursabil în cazul anulării comenzii într-un terment de maximum 48 de ore de la plasarea comenzii.
În cazul anulării unei comenzi în legătură cu un produs/produse care au intrat deja în faza de proiectare și fabricație, avansul este nerambursabil.
Plata finală a comenzii se va realiza în momentul în care produsul/produsele comandate sunt livrate și preluate de cumpărător.
- garanția produselor de dimensiuni mici: scaune, noptiere, rame, oglinzi este de 5 ani.
- garanția produselor de dimensiuni medii: mese, birouri, comode, bufete, mobilă de baie este de 10 ani.
- garanția produselor de dimeniuni mari: bufete+vitrine, biblioteci, mobilă de bucătărie, dormitor complet este de 15 ani.
Detaliile complete despre garanția produselor pot fi accesate aici.
- termenul de livrare a produselor care sunt pe stoc este de 1-5 zile.
- în cazul produselor care se vor fabrica în urma plasării unei comenzi, termenul de producție este de 4-8 săptămâni, iar termenul de livreare 1-5 zile.
- vizitează pagina Contul meu aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- utilizați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării
- dacă a-ți uitat parola, folosiți linkul https://ncmob.ro/contul-meu/lost-password/
- vizitează pagina: https://ncmob.ro/contul-meu
Dacă aveți un cont personal:
- conectațivă la contul personal aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- din meniul Comenzi, selectați comanda pe care doriți să o anulați și apăsați butonul Vezi.
- solicitați o rambursare parțială făcând clic pe butonul Solicitați o rambursare de sub numele produsului sau dacă doriți să anulați întreaga comandă, faceți clic pe butonul Rambursați comanda completă.
Vă vom răspunde la scurt timp după ce vă trimiteți cererea.
Metodă alternativă:
- vizitați pagina Contact aici: https://ncmob.ro/contact
- folosiți formularul de contact rapid
- selectați opțiunea Info schimb/rambursare
Vă vom răspunde la scurt timp după ce vă trimiteți cererea.
- vizitați pagina Contact aici: https://ncmob.ro/contact
- folosiți formularul de contact rapid
- selectați opțiunea Info schimb/rambursare
Vă vom răspunde la scurt timp după ce vă trimiteți cererea.
- conectațivă la contul personal aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- utilizați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării
- din meniul Comenzi, selectați comanda pe care doriți să o vizualizați selectând butonul Vezi
- vizitează pagina Contul meu aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- utilizați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării
- după autentificare, selectați meniul „Detalii Cont”. Aici puteți vedea toate detaliile contului dvs.
- vizitează pagina Contul meu aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- utilizați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării
- după autentificare, selectați meniul „Adrese”.
- vizitează pagina Contul meu aici: https://ncmob.ro/contul-meu
- utilizați numele de utilizator sau adresa de e-mail și parola pe care le-ați furnizat în timpul înregistrării
- după autentificare alegeți meniul “Plăți PayPal“.
Dacă nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., scrieți un mesaj folosind formularul de mai sus, în messenger, sau trimiteți un e-mail la [email protected].