Skip to content

Politica de rambursare și returnare

Politica de rambursare și returnare se adresează achizițiilor efectuate de către persoanele fizice.

 Asigurăm restituirea contravalorii produselor returnate  sau schimbarea produselor cumpărate online.

  1. General Conform cu această Politică, produsele achiziţionate online pe  NCMOB.ro, pe teritoriul României, pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data la care acestea au fost ridicate livrate.

** Platforma online NCMOB.ro în cadrul căreia consumatorul poate achiziționa produse din portofoliul Vânzătorului, sau la comanda, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens. 

*** Serviciul de Asistență clienți desemnează numărul de telefon +40735513 337, indicat pe pagina web NCMOB.ro, la care consumatorul poate apela telefonic pentru a achiziționa produse din portofoliul Vânzătorului, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens.

  1. Pentru a returna, clientul trebuie să facă dovada achiziţiei prezentând bonul fiscal în original sau factura fiscală emisă de Vânzător.
  2. Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:

(i) Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora.

(ii) Garanţii – pentru produsele acoperite de garanţie și defectele de calitate

(iii) Dreptul de a renunța la produse ca urmare a contravaloarea produselor va fi returnată exclusiv pe baza Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile un card de retur valabil 3 ani de zile în magazinele consumatorilor pentru comerțul 1. online.

Termene şi condiţii privind returul

  1. Produselele sigilate vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data livării acestora, așa cum este atestată prin bonul sau factura fiscală; Prin produse sigilate se desemnează acele produse care sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură).
  2. Produsele desigilate sau dezasamblate, asamblate, după caz, vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției doar în situația în care ambalajul original este deschis, deteriorat sau înlăturat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, manevrare și/sau uzură ce exced în mod rezonabil acestei operațiuni.
  3. Angajații Vânzătorului din cadrul departamentului Relații clienți  vor analiza produsul ce se dorește a fi returnat și vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate.
  4. În ipoteza confirmării solicitării de retur, contravaloarea produsului acceptat va fi returnată:

(i) Produse sigilate: Contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/transfer bancar/voucher) sau pe un card retur la solicitarea clientului.

(ii) Produse desigilate/dezasamblate: În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost livrate, contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/transfer bancar/voucher) sau pe un card retur la solicitarea clientului;

*În cazul achizițiilor cu mai multe modalități de plată, rambursarea se va efectua conform metodei de plată predominante, ținând cont de punctele (i) și (ii).

  1. Conform prevederilor Legii nr. 70/2015, Vânzător poate efectua plăți în numerar către persoanele juridice ce acționează în calitate de consumatori în limita unui plafon zilnic de 5.000 lei/ persoană, iar către persoanele fizice în limita unui plafon zilnic de 10.000 lei /persoană. Astfel, în orice situație în care plafonul maximal prevăzut de lege este depășit, angajatul Vânzătorului va informa clientul în acest sens, iar suma (rămasă) de rambursat va fi transferată într-un cont bancar indicat de client.

În cazul optării pentru rambursare în cont bancar, banii vor fi virați în contul bancar în maximum 15 zile lucrătoare din momentul efectuării returului.

  1. Odată ce angajatul Vânzătorului a demarat procedura de rambursare conform opțiunii alese, clientul nu mai poate reveni la decizia exprimată cu privire la modalitatea de rambursare.
  2. Prin excepție de la mențiunile prezentate mai sus, Vânzătorul nu va accepta, în nicio situație, solicitări de retur pentru anumite categorii de produse, după cum urmează:

(i) carduri electronice Vânzătorului (emise cu titlu de cadou sau de card încărcat ca urmare a unuia sau mai multor retururi efectuate);

(ii) produsele personalizate conform solicitării adresate în acest sens.

  1. Contractele de prestări servicii se vor executa conform termenelor si condițiilor aplicabile, astfel cum acestea sunt transmise clientului la momentul încheierii contractului. Sumele de bani plătite pentru servicii contractate la sediul fizic a Vânzătorului nu vor fi returnate ulterior momentului începerii executării serviciilor de către Vânzător prin angajați, reprezentanți sau subcontractanți. 

Prezentele prevederi nu exclud beneficii specifice ce pot fi acordate de către Vânzător în legătură cu servicii sau pachete de servicii din portofoliu, astfel cum aceste beneficii vor fi prezentate și detaliate în cadrul Termenelor și Condițiilor.

În ipoteza confirmării solicitării de retur a serviciilor, contravaloarea va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/cont bancar/vouchere) sau pe un card retur la solicitarea clientului;

  1. Vânzător nu acceptă returul produselor care au fost manipulate altfel decât este descris în secţiunea II.2. și totuși, dacă se ia decizia de a accepta, Vânzător îşi rezervă dreptul de a stabili valoarea rambursată. 

Valoarea rambursului va scădea cu cât produsul a fost folosit pentru o perioadă mai mare de timp, până la îndeplinirea intervalului de 14 de zile, când valoarea rambursului este cea mai mică.

Modalitati de retur

Returul articolelor achiziționate prin magazinul online NCMOB.ro se poate face:

(i) la sediul Vânzătorului

(iii) solicitând serviciul de retur prin adresarea unei cereri la Serviciul de Asistență clienți  iar în acest caz produsele vor fi preluate și expediate de firma de curierat rapid indicate de Vânzător. 

Adresare cererii se efectueaza prin intermediul meniului Solicitări de returnare din contul clientlui care poate fi accesat aici https://ncmob.ro/contul-meu