Cea mai recentă actualizare: 10-04-2023
Următorii termeni de vânzare și livrare se aplică pentru toate achizițiile efectuate în magazin nostru online NCMOB.ro cu livrare în Romania.
Contractele de cumpărare de pe NCMOB.ro vor fi făcute în limba română. Cumpărătorii trebuie să aibă vârsta de minim 18 ani pentru a face achiziții pe NCMOB.ro
Acest site este operat de S.C. Naiade Comexim S.R.L, o societate cu răspundere limitată, organizată și funcționând în conformitate cu legile din România, având sediul social înGurghiu, Str. Nouă, Nr. 32, Jud. Mureș, România, înregistrată la Registrul comerțului sub Nr. de înregistrare la Registrul Comerţului: J26/64/1996, Cod fiscal: RO 9183556, număr de telefon +40773395002 și adresă de e-mail: [email protected].
Furnizorul serviciului de hosting:
Hostinger International Ltd., 61 Lordou Vironos Street
6023 Larnaca, Cyprus, [email protected]. Mai multe detalii aici.
Prețul individual al produsului este afișat în detaliile produsului, în pagina sa, dar și în coșul de cumpărături.
- Prețul unui produs este identic atât in magazinul nostru cât și pe NCMOB.ro
- Prețul unui produs include TVA și alte taxe
- Prețul produsului nu include costurile de transport deoarece acesta din urma depinde de modalitatea de livrare. Consultați detaliile de livrare aici.
- Disponibilitatea și prețul produselor NCMOB.ro pot fi supuse unor erori. In cazul unei erori de preț, aceasta va fi corectată cat mai curând posibil.
- Toate prețurile sunt actuale și sunt actualizate în mod permanent.
- Prețul pe care trebuie sa îl plătiți este cel din momentul achiziției.
Pe NCMOB.ro contavaloare comenzilor plasate pot fi achitate prin următorele modalități de plată:
- Card de credit și debit
- Transfer bancar.
PLATA ONLINE CU CARD DE CREDIT și DEBIT
În coșul de cumpărături veți vedea prețul total al achiziției dumneavoastră, inclusiv TVA și costurile de transport. Acesta este prețul total de achiziție.
Puteți plăti achiziția făcută pe NCMOB.ro cu următoarele carduri de debit/credit:
- Visa
- MasterCard
- Maestro
Când plătiți cu cardul sunteți protejat împotriva fraudei.
Plata dumneavoastră este finalizată utilizând o conexiune sigură și criptată pentru a vă asigura că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte neautorizată. Plata dumneavoastră este garantată de partenerul nostru pentru plăți, Paylike Garantăm că nu vom salva nicio informație despre cardul dumneavoastră de credit/debit pe propriul server. NCMOB.ro nu poate accesa niciuna dintre informațiile cardului.
La plata comenzii online, sistemul vă va solicita:
Număul Cardului (cele 16 cifre tipărite pe faţa cardului)
Data expirării cardului (este imprimat pe fată cardului)
Cod de Securitate (cod Securitate format din 3 cifre tipărit pe spatele cardului, deasupra benzii magnetice cele poziționate spre dreapta)
PAYLIKE
În cazul plăților online, plata serviciilor și a produselor listate pe NCMOB.ro se efectuează prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de www.paylike.ro
Pasul 1: După apăsarea butonului “Plaseză comanda” veți fi redirecționat către interfața securizată de plăți online Paylike – unul dintre cei mai importanți procesatori la nivel internațional.
Pasul 2: Completați datele necesare pentru realizarea tranzacției în deplină siguranță. Prin PayPal tranzacția este protejată de cele mai înalte standarde de securitate la nivel mondial (PCI DSS Level 1) și filtre antifraudă aplicate pe fiecare tranzacție.
Paylike garantează securitatea sistemelor sale informatice. Mai multe informații despre politica de confidențialitate Paylike, puteți găsi aici: https://paylike.ro/privacy/end-users
PLATA PRIN TRANSFER BANCAR
Cumpărătorul poate alege să achite contravaloarea comenzii prin transfer banacar direct în contul nostru bancar. Se ma folosi numărul de identificare a comenzii ca referință de plată. Comanda se va livra doar după efectuarea plăților în contul nostru de mai jos:
Nume cont Nume bancă IBAN BIC/Swift SC. Naiade Comexim SRL -RON BANCA TRANSILVANIA RO68BTRLRONCRT0388584701 BTRLRO22 SC. Naiade Comexim SRL -EUR BANCA TRANSILVANIA RO18BTRLEURCRT0388584701 BTRLRO22 În cazul produselor de mare valoare, a produselor personalizate care intră în producție în urma plasării comenzii de către cumpărător, se va percepe un avans de 40% din valoarea toatală a comenzii.
Cumpărătorul are obligația de a achita avansul conform instrucțiunlor comunicate către acesta în detaliile comenzii. Achitarea avansului se efectuează online prin card de credit/debit sau transfer bancar într-un interval de maximum 24 de ore de la plasarea comenzii.
Avansul servește ca și garanție între părțile contractante și totodată servește la demararea procesului de producție a produselor comandate.
Avansul este 100% rambursabil în cazul anulării comenzii într-un terment de maximum 48 de ore de la plasarea comenzii.
În cazul anulării unei comenzi în legătură cu un produs/produse care au intrat deja în faza de proiectare și fabricație, avansul este nerambursabil.
Plata finală a comenzii se va realiza în momentul în care produsul/produsele comandate sunt livrate și preluate de cumpărător.
În momentul în care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații:
- Comanda dumneavoastră
- Adresa de livrare
- Modalitatea de plată
- Termenul de livrare
- Preţurile articolelor și prețul total
- Date de contact Relaţii Clienţi NCMOB.ro
- Dreptul dumneavoastră de schimb si retur și drepturile consumatorului
Comanda reprezintă oferta noastră de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de confirmare a comenzii nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către NCMOB.ro.
Acceptare comenzii dumneavoastră se face în momentul în care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele. În acel moment, un contract de vânzare – cumpărare se va încheia între NCMOB.ro și dumneavoastră pentru produsul/produsele comandate.
După încheierea contractului, comanda dumneavoastră nu mai poate fi modificată (cu toate acestea, aveți dreptul să o anulați așa cum este menționat și în Politica de retur și înlocuire).
Până la momentul încheierii contractului, putem refuza livrarea produsului/produselor. Dacă refuzăm să vă furnizăm un produs, iar plata a fost deja efectuată, vă vom rambursa complet suma plătită pentru produsul respectiv, în conformitate cu Politica de retur si înlocuire.
Facem tot posibilul să ne asigurăm că avem un stoc suficient din întreaga noastră gamă de produse și vom încerca sa vă consiliem în cazul in care un anumit produs nu se mai găsește în stoc.
Dacă doriți să vă retrimitem confirmarea comenzii, contactați Serviciul Clienți.
La expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată. Acest e-mail conține următoarele informații:
- Comanda dumneavoastră
- Adresa de livrare
- Modalitatea de plata
- Termenul de livrare
- Prețul
- Date de contact Relații Clienți
- Dreptul dumneavoastră de schimb si retur si drepturile consumatorului
În cazul în care există instrucțiuni de îngrijire a produsului, acestea vor fi de asemenea incluse în e-mailul cu factură. În cazul în care produsele comandate au garantie, veți găsi informația necesară pe factură, astfel că aceasta servește și ca dovadă a garanției.
Garantia legală privind conformitatea produselor este acordată de NCMOB.ro (S.C. Naiade Comexim S.R.L.) în calitate de producător și Vânzător în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, O.G. nr. 140/2021 și O.G. nr. 174/2008 precum și ale OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute în certificatul de garanție care însoțeste produsul livrat.
Reglementări generale
Garantia legală privind conformitatea produselor este acordată de S.C. Naiade Comexim S.R.L. în calitate de producator și Vânzător în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, O.G. nr. 140/2021 și O.G. nr. 174/2008 precum și ale OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute în certificatul de garanție care însoțeste produsul livrat. Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produselor de către Cumpărător, specificată pe factura fiscală, și se acordă doar în baza exemplarului original al facturii fiscale.
Cumpărătorul are obligația să manipuleze, să transporte, să dezambaleze, să depoziteze, să conserve produsele în conformitate cu prescripțiile date de producator – vanzător. Vanzătorul nu răspunde pentru defecțiunile apărute ca urmare a nerespectării acestor prescripții de către Cumpărător. Repararea sau recondiționarea produselor defectate datorită cauzelor de mai sus va fi suportată de către Cumpărător.
Garanția nu se aplică nici unui produs sau părți dintr-un produs care a făcut obiectul unui accident, modificare, abuz sau utilizare greșită.
Exemple de cazuri în care nu se poate aplica garanția:
- lovituri, crăpături, ciobiri, componente piese arse sau plesnite, rupturi, revopsiri proprii ale unor elemente, forțări și rupturi ale balamalelor
- supraîncărcarea setrarelor și polițelor cu greutăți neadecvate, când etichetele sau sigiliile de garanție sunt deteriorate, îndepartate sau modificate,
- produsele utilizate în condiții neadecvate, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice care dizolvă substanța de finisaj lac, vopsea sau ulei.
- instalări și montaje incorecte ale ementelor de mobilă (uși, sertare, picioare de plastic la bucătării)
- pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, folosite la intervenția mecanică sau plastică asupra produselor.
In baza celor mai sus menționate, cumpărătorul are dreptul să solicite fără a suporta costuri suplimentare (costuri de livrare, cheltuieli cu manoperă, materialele etc.), ca Producătorul – Vânzătorul să întreprindă una din următoarele acțiuni:
- să repare produsul
- să înlocuiască produsul
- să reducă prețul
- să anuleze contractul și să ramburseze integral sumele plătite
Termenele de garanție
Garanția produselor de dimensiuni mici: scaune, noptiere, rame, oglinzi este de 5 ani.
Garanția produselor de dimensiuni medii: mese, birouri, comode, bufete, mobilă de baie este de 10 ani.
Garanția produselor de dimeniuni mari: bufete+vitrine, biblioteci, mobilă de bucătărie, dormitor complet este de 15 ani.
Garanția pentru produsele care nu corespund cerințelor cumpărătorului se soluționează prin reparare, prin înlocuire dacă repararea nu este posibiliă, sau returnare.
Costurile transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea vânătorului. Expedierea se va face prin intermediul curierului rapid sau a serviciului de transport in house.
Soluționarea garanției se face în maxim 15 zile calendaristice. În cazul persoanelor juridice, termenul maxim de soluționare a garantiei poate fi de pana la 30 zile calendaristice.
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului/produselor defect împreuna cu elementele cu accesoriile aferente și copiile de pe factură fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fară a i se soluționa garanția.
Reducerea prețului sau rambursarea completă
Cumpătătorului se va acorda o reducere de preț sau o rambursare completă, dar numai în cazul în care repararea sau înlocuirea:
- nu este posibilă
- ar fi prea costisitoare, având în vedere natura produsului sau defectul
- ar fi foarte neconvenabilă pentru client
- nu poate fi efectuată de vânzător într-un interval rezonabil de timp.
Garanții suplimentare
Există posibilitatea de a oferi garanție suplimentară de 2 ani la orice produs fabricat de noi.
Garanția suplimentară se poate solicita:
- în scris în comanda efectuată de către cumpărător
- în cazul efectuării masurătorilor la fața locului, cumpărătorul va solicita garanția suplimentară de la echipa care efectuează măsurătorile
Garanția comercială
Garanția comercială poate să difere de cea legală în funcție de produsul achiziționat. Detalii despre condițiile de acordare și perioada garanției comerciale sunt prevăzute în certificatul de garanție care însoțeste produsul livrat.
Prezentele termene și condiții se completează cu dispozițiile O.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate.
Perioada de garanție comercială acordată persoanelor juridice este de 6 luni. Garanția nu se aplică produselor achiziționate în scopuri profesionale care implică un uz intensiv (de exemplu, dar fară a se limita la uzul în retaurante, baruri, terase, piscine, săli de sport, etc.) sau în scopul revanzării acestora către populație. În acest caz Vânzătorul nu mai este răspunzător față de neconformitățile apărute la produsele în cauză.
- termenul de livrare a produselor care sunt pe stoc este de 1-5 zile.
- în cazul produselor care se vor fabrica în urma plasării unei comenzi, termenul de producție este de 4-8 săptămâni, iar termenul de livreare 1-5 zile.
1. Serviciul de livrare la domiciliu este prestat pe baza instrucțiunilor primite de la Cumpărător la momentul achiziționării produselor și a serviciului de transport astfel cum sunt acestea reflectate în factura proformă emisă. Cumpărătorul are obligația de a verifica corectitudinea datelor sale și dacă este cazul, a eventualelor instrucțiuni adresate către Vânzător/Producător înscrise în factura proformă și de a semnala orice erori apărute în legătură cu aceste informații. Serviciul se consideră prestat în mod corespunzător în măsura în care sunt respectate instrucțiunile Cumpărătorului incluse în factura proformă.
2. S.C. Naiade Comexim S.R.L. este înregistrată la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ca operator de date cu caracter personal sub numărul 5031/22.03.2022. Prin furnizarea datelor personale, pentru crearea unui cont, transmiterea unei comenzi etc., beneficiarul își exprimă consimțământul expres ca datele cu caracter personal să fie prelucrate de către S.C. Naiade Comexim S.R.L. și/sau, după caz, de către persoanele împuternicite de aceasta, în scopul prestării serviciilor și transmiterea de chestionare de evaluare a experienței. Refuzul furnizării datelor solicitate pentru efectuarea unei facturi proforme, determină imposibilitatea S.C. Naiade Comexim S.R.L. de a onora sau livra comenzile respective.
3. Serviciul de livrare este disponibil oriunde pe teritoriul României.
4. Produsele sunt livrate într-o singură cameră la alegere, indiferent de etaj.
5. Serviciul de livrare va fi executat într-un termen de 1- 5 de zile de la momentul achiziționării serviciului. Weekend-urile și alte sărbătorile legale nu sunt incluse în termenele de livrare și onorare a comenzilor.
6. În cazul în care se consideră, în mod rezonabil, că este posibil ca livrarea în locația indicată de Cumpărător să fie de natură să deterioreze produsele și se vor înregistra aspectele semnalate în documentul de livrare. Cumpărătorul poate accepta livrarea, cu ignorarea aspectelor semnalate, însă prestatorul va fi în acest caz exonerat de orice răspundere cu privire la eventualele daune/prejudicii cauzate produselor sau locației de livrare ca o consecință a faptului că livrarea a avut loc conform instrucțiunilor Cumpărătorului cu condiția ca livrarea produselor să se efectueze cu prudența și diligența datorate.
7. Prosusele noastre sunt clasificate în 3 clase de transport în funcție de mărimea și greutatea lor.
Clasa S – produse mărime și greutate mica (scaune, noptiere, rame, oglinzi etc.) aceste produse de obicei sunt deja pe stoc și sunt livrate de către partenerul nostru de curierat.
Clasa M – produse cu mărime și greutate medie (mese, birouri, comode, bufeturi, mobilă de baie) aceste produse de asemenea sunt deja în stoc și sunt livrate de către partenerul nostru de curierat.
Clasa XL – XXL – produse cu mărime și greutate mare (bufete si vitrine, biblioteci, mobilă de bucătărie, dormitor complet, produse alcătuite din elementel modulare, elemente cu sticla, sau elemente vopsite cu vopsea specială) care sunt livrate prin serviciul propriu de transport pentru a asigura siguranța optimă pentru această clasă de produse.
Tarife
Tarife livrare la domiciliu clasa S
20 Ron / 20 kg în toate zonele (Zona 1, Zona 2, Zona 3)
10 Ron – Tarif numerar la livrare
Tarife livrare la domiciliu clasa M
150 Ron / produs în Zona 1 (Bistrița-Năsăud, Cluj, Harghita, Mureș)
200 Ron / produs în Zona 2 (Alba, Bacău, Brașov, Covasna, Neamț, Sibiu, Vâlcea)
250 Ron / produs în Zona 3 (Arad, Argeș, Bihor, Btoșani, București, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Olt, Prahova, Sălaj, Satu-Mare, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vrancea)
20 Ron – Tarif numerar la livrare
Tarife livrare la domiciliu clasa XL-XXL pană la 1000 kg.
150 Ron / produs în Zona 1 (Bistrița-Năsăud, Cluj, Harghita, Mureș)
200 Ron / produs în Zona 2 (Alba, Bacău, Brașov, Covasna, Neamț, Sibiu, Vâlcea)
250 Ron / produs în Zona 3 (Arad, Argeș, Bihor, Btoșani, București, Buzău, Călărași, Caraș-Severin, Constanța, Dâmbovița, Dolj, Galați, Giurgiu, Gorj, Hunedoara, Ialomița, Iași, Ilfov, Maramureș, Mehedinți, Olt, Prahova, Sălaj, Satu-Mare, Suceava, Teleorman, Timiș, Tulcea, Vaslui, Vrancea)
20 Ron – Tarif numerar la livrare
Politica de rambursare și returnare se adresează achizițiilor efectuate de către persoanele fizice.
Asigurăm restituirea contravalorii produselor returnate sau schimbarea produselor cumpărate online.
- General Conform cu această Politică, produsele achiziţionate online pe NCMOB.ro, pe teritoriul României, pot fi returnate în termen de 14 de zile de la data la care acestea au fost ridicate livrate.
** Platforma online NCMOB.ro în cadrul căreia consumatorul poate achiziționa produse din portofoliul Vânzătorului, sau la comanda, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens.
*** Serviciul de Asistență clienți desemnează numărul de telefon +40735513 337, indicat pe pagina web NCMOB.ro, la care consumatorul poate apela telefonic pentru a achiziționa produse din portofoliul Vânzătorului, conform stocurilor disponibile și potrivit termenelor și condițiilor aplicabile în acest sens.
- Pentru a returna, clientul trebuie să facă dovada achiziţiei prezentând bonul fiscal în original sau factura fiscală emisă de Vânzător.
- Prevederile din această Politică nu limitează în niciun fel drepturile garantate clientului în baza:
(i) Ordonanței de Urgență nr. 140/30.12.2021 privind vânzarea de produse şi garanţii asociate – pentru produsele care sunt acoperite de garanţie și neconformitatea acestora.
(ii) Garanţii – pentru produsele acoperite de garanţie și defectele de calitate
(iii) Dreptul de a renunța la produse ca urmare a contravaloarea produselor va fi returnată exclusiv pe baza Ordonanţei de Urgenţă 34/2014 privind drepturile un card de retur valabil 3 ani de zile în magazinele consumatorilor pentru comerțul 1. online.
Termene şi condiţii privind returul
- Produselele sigilate vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data livării acestora, așa cum este atestată prin bonul sau factura fiscală; Prin produse sigilate se desemnează acele produse care sunt prezentate pentru retur în ambalajul original nedeschis (care nu este deteriorat și nu prezintă semne de uzură).
- Produsele desigilate sau dezasamblate, asamblate, după caz, vor putea fi returnate în termen de 14 de zile de la data achiziției doar în situația în care ambalajul original este deschis, deteriorat sau înlăturat, iar produsele nu prezintă semne de utilizare, manevrare și/sau uzură ce exced în mod rezonabil acestei operațiuni.
- Angajații Vânzătorului din cadrul departamentului Relații clienți vor analiza produsul ce se dorește a fi returnat și vor comunica acceptul sau refuzul solicitării de retur formulate.
- În ipoteza confirmării solicitării de retur, contravaloarea produsului acceptat va fi returnată:
(i) Produse sigilate: Contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/transfer bancar/voucher) sau pe un card retur la solicitarea clientului.
(ii) Produse desigilate/dezasamblate: În termen de 14 zile de la data la care produsele au fost livrate, contravaloarea produsului va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/transfer bancar/voucher) sau pe un card retur la solicitarea clientului;
*În cazul achizițiilor cu mai multe modalități de plată, rambursarea se va efectua conform metodei de plată predominante, ținând cont de punctele (i) și (ii).
- Conform prevederilor Legii nr. 70/2015, Vânzător poate efectua plăți în numerar către persoanele juridice ce acționează în calitate de consumatori în limita unui plafon zilnic de 5.000 lei/ persoană, iar către persoanele fizice în limita unui plafon zilnic de 10.000 lei /persoană. Astfel, în orice situație în care plafonul maximal prevăzut de lege este depășit, angajatul Vânzătorului va informa clientul în acest sens, iar suma (rămasă) de rambursat va fi transferată într-un cont bancar indicat de client.
În cazul optării pentru rambursare în cont bancar, banii vor fi virați în contul bancar în maximum 15 zile lucrătoare din momentul efectuării returului.
- Odată ce angajatul Vânzătorului a demarat procedura de rambursare conform opțiunii alese, clientul nu mai poate reveni la decizia exprimată cu privire la modalitatea de rambursare.
- Prin excepție de la mențiunile prezentate mai sus, Vânzătorul nu va accepta, în nicio situație, solicitări de retur pentru anumite categorii de produse, după cum urmează:
(i) carduri electronice Vânzătorului (emise cu titlu de cadou sau de card încărcat ca urmare a unuia sau mai multor retururi efectuate);
(ii) produsele personalizate conform solicitării adresate în acest sens.
- Contractele de prestări servicii se vor executa conform termenelor si condițiilor aplicabile, astfel cum acestea sunt transmise clientului la momentul încheierii contractului. Sumele de bani plătite pentru servicii contractate la sediul fizic a Vânzătorului nu vor fi returnate ulterior momentului începerii executării serviciilor de către Vânzător prin angajați, reprezentanți sau subcontractanți.
Prezentele prevederi nu exclud beneficii specifice ce pot fi acordate de către Vânzător în legătură cu servicii sau pachete de servicii din portofoliu, astfel cum aceste beneficii vor fi prezentate și detaliate în cadrul Termenelor și Condițiilor.
În ipoteza confirmării solicitării de retur a serviciilor, contravaloarea va fi returnată prin intermediul aceleiași modalități de plată utilizată la achiziție (numerar/cont bancar/vouchere) sau pe un card retur la solicitarea clientului;
- Vânzător nu acceptă returul produselor care au fost manipulate altfel decât este descris în secţiunea II.2. și totuși, dacă se ia decizia de a accepta, Vânzător îşi rezervă dreptul de a stabili valoarea rambursată.
Valoarea rambursului va scădea cu cât produsul a fost folosit pentru o perioadă mai mare de timp, până la îndeplinirea intervalului de 14 de zile, când valoarea rambursului este cea mai mică.
Modalitati de retur
Returul articolelor achiziționate prin magazinul online NCMOB.ro se poate face:
(i) la sediul Vânzătorului
(iii) solicitând serviciul de retur prin adresarea unei cereri la Serviciul de Asistență clienți iar în acest caz produsele vor fi preluate și expediate de firma de curierat rapid indicate de Vânzător.
Adresare cererii se efectueaza prin intermediul meniului Solicitări de returnare din contul clientlui care poate fi accesat aici https://ncmob.ro/contul-meu
Garantia legală privind conformitatea produselor este acordată de S.C. Naiade Comexim S.R.L. în calitate de producator și Vânzător în conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora, O.G. nr. 140/2021 și O.G. nr. 174/2008 precum și ale OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, iar condițiile de garanție sunt prevăzute în certificatul de garanție care însoțeste produsul livrat. Perioada de garanție este calculată de la data achiziționării produselor de către Cumpărător, specificată pe factura fiscală, și se acordă doar în baza exemplarului original al facturii fiscale.
In cazul comenzilor online termenul se calculează din momentul în care acestea au fost livrate către cumpărător.
Cumpărătorul are dreptul de depune o reclamatie în următoarele cazuri:
- Produsul achiziționat are un defect de calitate
- Lipsesc componente din comanda plasată
- Produsele comandate au fost deteriorate ȋn urma transportului curierului
- Alte reclamații în legătură cu produsul sau produsele achiziționate
Vă rugăm să contactați departamentul de Relații Clienți. Folosiți formularul de contact rapid și atașați o poză cu defectul/problema semnalată. Vă rugăm să menționați și numărul comenzii pentru a diminua timpul de verificare şi identificare a acesteia.
Vă rugăm să aveți în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării unei problemei.
Dacă se aprobă reclamația, vom acoperi toate costurile de înlocuire ale produsului.
Puteți de asemenea să folosiți Platforma online pentru rezolvarea disputelor pusă la dispoziție de Comisia Europeană pentru a trimite o sesizare. Această platformă este utilă mai ales dacă sunteți un consumator cu rezidență în afara granițelor României și locuiți într-o țară din Uniunea Europeană. Puteți trimite sesizarea dumneavoastră aici.
În momentul în care trimiteți o sesizare, trebuie să menționați și adresa de mail a Serviciului Clienți NCMOB.ro, [email protected]
În conformitate cu prevederile Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată și completată, și ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, NCMOB.ro este înregistrat ca operator de date cu caracter personal cu numărul 5031/22.03.2022 şi are obligația de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate
Atunci când faceți cumpărături pe NCMOB.ro, acesta este responsabil pentru toate datele asociate. Respectăm Regulamentul european pentru protecția datelor 2018.
Datele personale pe care le colectăm vor fi stocate în siguranță de operatorul NCMOB.ro, S.C Naiade Comexim S.R.L. Utilizăm astfel de date numai ȋn conexiune cu identificarea si expedierea comenzilor dumneavoastră și pentru a vă ajuta cu solicitările dumneavoastră.
În orice moment dumneavoastră puteți:
- Să depuneți o plângere la o autoritate de supraveghere Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
- Solicita accesul, rectificarea sau ștergerea datelor cu caracter personal
- Restricționați sau obiectați la prelucrarea datelor cu caracter personal
- Solicitați transferabilitatea datelor, daca este cazul
Vă informam că nivelul de protecție a datelor, așa cum este aplicată în prezent în țările din afara Uniunii Europene, nu este conform cu nivelul de protecție a datelor cu caracter personal aplicate în prezent în Uniunea Europeană.
Puteți obține informații suplimentare cu privire la datele personale pe care NCMOB.ro le stochează și procesează în legătură cu dumneavoastră, printr-o solicitare la adresa de e-mail [email protected].
Daca doriți sa retrageți consimțământul de prelucrare a datelor cu caracter personal sau doriți rectificarea lor vă rugăm să contactați departamentul Relații Clienți. Dacă aveți vreo plângere cu privire la procesarea datelor dumneavoastră, puteți contacta Autoritatea Naționala de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu caracter Personal (ANSPDCP)
Puteți obține o copie a datelor dumneavoastră ȋntr-un format structurat printr-o solicitare la adresa de e-mail [email protected].
Dacă v-ați dat acordul pentru oricare dintre serviciile de mai jos, ne rezervăm dreptul de a vă trimite actualizări referitoare la termenii și condițiile noastre indiferent daca v-ați oferit sau nu acordul. Nu vă vom transmite alte tipuri de informații.
1. Colectarea și prelucrarea datelor cu carecter personal
NCMOB.ro colectează date:
- când vizitați și plasați o comandă pe NCMOB.ro
- la telefon sau la sediul nostru
- când participați la sondaje, concursuri sau promoții
- când contactați departamentul Relații Clienți online sau la telefon
- când vă creați un cont personal de utilizator pe NCMOB.ro
- când vă abonați la newsletter
- când scrieți o recenzie la produsele noastre
Ce tip de informații colectează NCMOB.ro?
În scopul îmbunătățirii experienței de cumpărare online și a satisfacției clienților, pentru publicitate targetată, pentru îmbunătățirea produselor și a serviciilor noastre și în scopuri administrative, NCMOB.ro – SC. Naiade Comexim S.R.L , va colecta și procesa următoarele date personale despre dumneavoastră
- Adresa de e-mail
- Nume
- Adresa
- Număr de telefon
- Companie
- Adresa de IP de pe care se face achiziţia
Toate informaţiile vor fi tratate ca şi informaţii confidenţiale. Prelucrarea de date cu caracter personal de către NCMOB.ro se bazează pe următorul temei legal:
- necesitatea întocmirii unui contract la care persoana vizată este parte (de exemplu, achiziția unui produs de pe NCMOB.ro)
- prelucrarea datelor este necesară pentru respectarea obligațiilor legale stabilite de NCMOB.ro
- prelucrarea datelor este necesară în scopul intereselor legitime ale NCMOB.ro (cum ar fi îmbunătățirea site-ului NCMOB.ro sau îmbunătățirea serviciilor și produselor noastre și detectarea fraudelor)
- consimțământul dumneavoastră (abonarea la newsletter, crearea unui cont de utilizator)
Utilizăm adresa dumneavoastră de e-mail ca link in completarea comenzii şi ȋn scopul de a efectua sondaje. Dacă doriți sa primiți informații de marketing este necesar acordul dumneavoastră.
Nu folosim numărul dumneavoastră de telefon pentru a va contacta pentru apeluri de vânzare. Veți fi contactat doar dacă exista o problema cu comanda sau pentru a obține informații despre livrare.
Datele dumneavoastră pot fi utilizate în cazul unor anchete de efectuate de către autoritățile statului, deoarece raportăm plățile frauduloase. Eliberăm informații atunci când le considerăm necesare pentru a preveni furtul și frauda de exemplu în legătură cu cardurile de credit.
NCMOB.ro transferă datele dumneavoastră doar firmei de curierat, datele au ca scop livrarea comenzii, nu transferăm, nu vindem și nu oferim acces la datele dumneavoastră altor terțe părți inclusiv altor companii.
Stocăm datele dumneavoastră personale atât timp cât este necesar în scopurile descrise în această Politică de confidențialitate. Perioada de păstrare depinde de tipul datelor și de motivul pentru care am colectat și stocat datele dumneavoastră. Analizăm permanent perioadele de stocare a datelor, ținând cont de motivele noastre pentru prelucrarea datelor personale și de baza legală.
Când plasați o camandă pe NCMOB.ro
Când plasați o comanda online pe NCMOB.ro și optați pentru plata online, plata este făcută printr-o conexiune securizată care vă asigură că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte nedorită.
Cookies
Scopul nostru este să oferim un site ușor de utilizat, cu informații relevante. De aceea folosim tehnologii pentru colectarea și procesarea informațiilor despre utilizarea site-ului nostru. Colectăm aceste informații prin așa-numitele cookie-uri. Printre altele, acest lucru înseamnă că site-ul nostru își aduce aminte de dumneavoastră, când reveniți pe pagina noastră, și putem crea statistici din care sa reiasă cum vă comportați dumneavoastră și alți utilizatori pe site-ul nostru.
De asemenea, folosim cookie-uri de la diverși parteneri pentru a vă oferi informații despre ce secțiuni ale site-ului nostru sunt vizitate de către utilizatori. Citiți informații detaliate despre furnizor, expirare și despre scopul cookie-urilor individuale aici.
Puteți să vă schimbați acordul de acceptare a cookie-urilor în orice moment. Modifică-ți consimțământul aici. Puteți șterge cookie-urile în orice moment. Pe minecookies.org puteți găsi un ghid despre cum să faceți acest lucru în diferite browsere. Setările de cookie vor fi șterse automat după 12 luni.
Rețineți că există părți din NCMOB.ro pe care le puteți utiliza numai dacă browserul dumneavoastră este setat să accepte modulele cookie.
Unele informații pe care le colectăm pot fi publicate în formă anonimă, de exemplu informații despre numărul de utilizatori de pe site. Informațiile despre clienții noștri reprezintă o parte importantă a afacerii noastre și nu vindem sau dezvăluim aceste informații altor persoane decât dacă ne-ați dat acordul.
Abonare la Newsletter
În scopul de a distribui newsletter-ul, NCMOB.ro colecta si procesa urmatoarele date cu caracter personal:
- Adresa de e-mail
- Nume
- Adresa (opțional)
- Data nașterii (opțional)
Stocăm datele într-o baza de date pe un server protejat.
Administratorul site-ului NCMOB.ro în colaborare cu un partener extern are acces la informațiile dumneavoastră. Vă garantăm că nu dezvăluim şi nu vindem adresa dumneavoastră de e-mail unei alte companii.
NCMOB.ro trimite newsletter doar destinatarilor care au optat pentru înscriere.
Cand vă abonaţi la newsletter, aveți în vedere ca puteți primi 1-4 newslettere săptămânal pe e-mail de la NCMOB.ro. Newsletter-ul conține cele mai recente oferte, știri, informații despre campaniile actuale de produse. La înregistrare, sunteți de acord de asemenea, să primiți anunțuri referitoare la servicii, inclusiv memento-uri privind coșul abandonat pe NCMOB.ro, e-mail-uri ulterioare după efectuarea achiziției şi e-mail-uri ce conțin produse NCMOB.ro pentru care v-ați arătat interesul.
Vă puteți dezabona oricând apăsând linkul din partea de jos pe care îl veți găsi în toate newsletterele noastre sau contactând serviciul nostru de relații clienți. Dacă nu ați manifestat interes pentru newsletterul nostru pentru o perioadă de minimum 3 luni, ne rezervăm dreptul de a nu vă mai trimite newsletter-ul ca urmare a lipsei de interacțiune cu acesta. Desigur, vă puteți abona din nou la newsletter în orice moment.
NCMOB.ro va stoca datele personale până când vă retrageți consimțământul.
Baza legală pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale este consimțământul pe care l-ați furniza în momentul abonării.
Prezenta Notă de informare are ca scop informarea candidaților la ocuparea posturilor vacante/utilizatorilor paginii de recrutare NCMOB.ro https://ncmob.ro/cariera/ cu privire la identitatea noastră, datele cu caracter personal pe care le prelucrăm, scopul și durata prelucrării, precum și modalitatea în care aceste date sunt sau pot fi folosite în procesul de recrutare și se aplică cu privire la orice prelucrare și/sau utilizare de date cu caracter personal în cadrul procesului de recrutare (când aplicați pentru un post în cadrul companiei noastre, când folosiți canalele noastre de recrutare și/sau participați la evenimente de recrutare organizate.
Vă rugăm să citiți cu atenție această notă de informare
2. Exprimarea consimțământului
Prin transmiterea oricăror date sau documente (curriculum vitae, scrisoare de intenție, scrisoare de recomandare, solicitare de informații privind posturile vacante ori procesul de recrutare etc) către S.C. Naiade Comexim S.R.L., la adresa de e-mail [email protected] precum și prin orice alte mijloace puse la dispoziție utilizatorilor, utilizatorul își manifestă consimțământul neechivoc pentru colectarea și prelucrarea datelor sale de către S.C. Naiade Comexim S.R.L. De asemenea, utilizatorul consimte la o eventuală colectare și prelucrare de date cu caracter personal de pe rețelele de socializare ale acestuia, aceste date în legătură cu utilizatorul (candidatul) putând fi avute în vedere în cadrul procesului de recrutare.
Dacă utilizatorul nu dorește ca S.C. Naiade Comexim S.R.L să îi colecteze și prelucreze datele cu caracter personal, acesta nu va trimite către compania noastră, sub nicio formă, solicitări, date și/sau documente care conțin date cu caracter personal. În această situație, compania noastră nu va prelucra/introduce în baza de date a departamentului Resurse Umane datele cu caracter personal și este posibil ca utilizatorul să nu poată participa la procesul de recrutare și să nu poată fi luat în considerare pentru angajare.
Consimțământul pentru prelucrarea și păstrarea datelor (conform pct. V) trebuie acordat în scris, în mod neechivoc, prin bifarea căsuței privind consimțământul pentru păstrarea datelor disponibilă pe website-ul companiei noastre.
3. Categorii de date ce pot fi prelucrate
În cadrul procesului de recrutare, se va colecta și prelucra următoarele date cu caracter personal:
-
Date cu caracter personal oferite direct de către candidat sau de terțe părți
-
Date de identificare: nume și prenume, sex, domiciliul/adresa de contact aleasă de candidat, adresa de e-mail și numărul de telefon, starea civilă, data și locul nașterii, codul numeric personal – dacă este menționat de către candidat, naționalitate, informații privind permisul de conducere al candidatului;
-
Imagini foto și/sau video pe care candidatul le transmite companiei noastre (spre exemplu, imaginea atașată CV-ului candidatului sau imaginea încărcată în contul pentru candidați);
-
Informații privind autentificarea în contul pentru candidați: username și parolă;
-
Date privind aptitudinile, calificările și pregătirea profesională: studii, diplome obținute, calificări profesionale, cursuri urmate de candidat, recomandări, locuri de muncă anterioare, informații privind performanța profesională, venituri obținute, poziție/funcție, informații obținute de la foștii angajatori cu prilejul verificării informațiilor menționate în CV/scrisoare de intenție/scrisoare de recomandare, informații rezultate din verificările privind performanțele anterioare, onoarea și buna reputație a candidatului (pot fi avute în vedere inclusiv informațiile obținute prin rețelele de socializare ale candidatului);
-
Imaginile video surprinse de sistemele de supraveghere amplasate la sediul sau la punctele de lucru ale companiei noastre;
-
Orice altă informație oferită în mod voluntar companiei noastre de către candidat.
-
Informații colectate în mod automat de compania noastră
4. Scopul prelucrării datelor candidatului
Se va colecta și se va prelucra datele cu caracter personal ale candidatului exclusiv în scopul desfășurării procesului de recrutare (recrutarea și selecția candidaților), respectiv: identificarea candidatului, evaluarea aptitudinilor și competențelor profesionale ale candidatului, verificarea onoarei și bunei reputații a candidatului, contactarea acestuia pentru interviuri și susținerea interviurilor, crearea cadrului potrivit pentru candidatul ce va fi selectat pentru angajare, stabilirea instruirilor necesare pentru adaptarea la cerințele postului, pregătirea măsurilor pentru semnarea contractului de muncă cu candidatul ales pentru angajare.
Prezenta notă de informare acoperă verificările preliminare pe care le efectuăm și documentele transmise de către candidat companiei noastre în cadrul procesului de recrutare. Candidații selectați pentru angajare vor primi o notă de informare separată cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale angajaților companiei noastre.
5. Durata prelucrării datelor cu caracter personal ale candidatului
Datele cu caracter personal ale candidaților care nu au corespuns cerințelor postului vacant din cadrul companiei noastre sau care au refuzat oferta de angajare a companiei noastre ori dacă la momentul transmiterii datelor nu exista un post vacant în cadrul companiei noastre vor fi păstrate de S.C. Naiade Comexim S.R.L pentru o perioadă de 6 luni de la finalizarea procesului de recrutare, dacă candidatul își manifestă în mod expres consimțământul în acest sens. Consimțământul pentru păstrarea datelor trebuie acordat în scris, în mod neechivoc, prin bifarea căsuței privind consimțământul pentru păstrarea datelor disponibilă pe website-ul companiei noastre, pe pagina de recrutare. La expirarea termenului de 6 luni, S.C. Naiade Comexim S.R.L va șterge toate datele colectate de la candidați.
6. Cui dezvăluim datele cu caracter personal
Datele cu caracter personal ale candidaților sunt colectate și prelucrate de S.C. Naiade Comexim S.R.L. Accesul la datele cu caracter personal este limitat numai angajaților companiei noastre cărora le sunt necesare aceste informații pentru scopurile declarate: angajații departamentului de resurse umane, departamentului juridic, IT, departamentul contabilitate, conducătorii departamentului în cadrul căruia există postul pentru care a aplicat candidatul.
Vă informăm că este posibil ca S.C. Naiade Comexim S.R.L să dezvăluie unele date cu caracter personal către terțe persoane, însă numai în măsura în care o astfel de dezvăluire este necesară și numai următoarelor categorii de terți:
-
contabili, avocați, auditori și experți, dacă datele candidaților sunt necesare desfășurării activității lor;
-
furnizori de servicii și sisteme IT;
-
autorități publice, în situația în care compania noastră are obligația legală de a dezvălui datele dumneavoastră.
Datele cu caracter personal dezvăluite terților pot fi folosite de aceștia exclusiv în scopurile determinate de compania noastră (conform pct. IV). Vom lua toate măsurile rezonabile pentru a ne asigura că terții cărora le sunt dezvăluite datele candidaților respectă obligațiile de confidențialitate și securitate impuse de Regulamentul (UE) 2016/679.
7. Drepturile candidatului
-
Dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, la datele care fac obiectul prelucrării și sursa acestor date;
-
Dreptul la acces la datele cu caracter personal prelucrate de compania noastră; dreptul de a consulta registrul de evidență a prelucrării de date cu caracter personal și de a obține o copie a tuturor datelor prelucrate;
-
Dreptul de intervenție (rectificare, actualizare, ștergere) asupra datelor cu caracter personal;
-
Dreptul de a obiecta asupra prelucrării datelor cu caracter personal;
-
Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale adoptate exclusiv pe baza unei prelucrari de date cu caracter personal prin mijloace automate;
-
Dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, în situația în care nu sunteți mulțumit de modul în care vă sunt prelucrate datele ori de răspunsul transmis de compania noastră la o cerere formulată de dumneavoastră în legătură cu prelucrarea datelor;
-
Dreptul de a solicita ștergerea datelor sau încetarea activității de prelucrare a datelor, cu excepția situațiilor prevăzute de Regulamentul (UE) 2016/679;
-
Dreptul de a solicita transferul datelor cu caracter personal către dumneavoastră sau către un alt operator.
Dacă candidatul a creat un cont pe pagina Carieră a website-ului companiei, datele cu caracter personal furnizate prin intermediul contului de candidat pot fi controlate în mod autonom de către candidat prin accesarea propriului cont și actualizarea, modificarea sau ștergerea datelor.
8. Măsuri de securitate
S.C. Naiade Comexim S.R.L se obligă să ia toate măsurile tehnice şi organizatorice necesare pentru asigurarea unui nivel de protecţie şi de securitate adecvat, în cadrul operaţiunilor efectuate asupra datelor cu caracter personal. În acest scop, bazele de date vor fi accesibile numai persoanelor autorizate, iar copierea datelor se va putea face numai la locul în care sunt gestionate.
9. Solicitarea de informații sau formularea unei reclamații. date de contact.
Orice candidat poate contacta S.C. Naiade Comexim S.R.L prin următoarele modalități:
-
La sediu: 547295, Gurghiu, Strada Noua, nr. 32, jud. Mureș, România. – în atenția Finna Robert (Data Protection Officer);
-
Online: [email protected]
S.C. Naiade Comexim S.R.L va lua toate măsurile rezonabile pentru a răspunde solicitărilor într-un termen de 30 de zile, în mod gratuit. Dacă este necesar, înainte de a răspunde unei solicitări, compania noastră poate solicita candidatului informații suplimentare în vederea confirmării identității sale.
-
Garanţie
Rețineți că nu toate produsele noastre sunt fabricate pentru uz comercial, unde poate apărea un grad de uzură mai mare decât la produsele de uz privat. Dacă produsele sunt utilizate în scopuri comerciale, prin urmare, această achiziție nu este acoperită de garanție. Dacă aveți nevoie de instrucțiuni mai specifice despre produsele pe care le recomandăm pentru uz comercial, puteți contacta serviciul relații clienți NCMOB.ro.
Dreptul la retur
Dreptul la retur este nul pentru utilizarea produselor în scop comercial. Prin urmare, nu este posibilă retragerea dintr-o achiziție cumpărată într-un context comercial. Acest lucru se aplică imediat ce ați cumpărat ca o companie sau în numele unei companii.
Răspundere
În nicio situație, SC Naiade Comexim S.R.L nu este responsabilă pentru pierderea profitului, pierderea operațiunilor sau alte pierderi indirecte.